środa, 16 lutego 2011

Rihanna w Polsce!

Aaaaaaaaaa!
Chcę, chcę, chcę, chcę!
06.12.2011r. Rihanna da w Polsce koncert w ramach swojej trasy "Loud Tour".


Nie mam jakieś obsesji na jej punkcie, ale to na pewno będzie rewelacyjny koncert i MUSZĘ na nim być!
Naprawdę dobra (jak na popularną) muzyka i zapewne mocno efektowne show...ech...sponsor potrzebny na już ;)
Szczególnie, że impreza odbędzie się w Łodzi, więc kwestia noclegu itp. nie będzie żadnym problemem. To musi być przeznaczenie! :P
Jeeeej! Naprawdę się wkręciłam w temat :)
Muszę jakoś szybciutko zdobyć kaskę! Czas przedsięwziąć dobry plan <myśli intensywnie> :]


                 !Like It!

4 komentarze:

  1. tEŻ BARDZO BYMM CHCIAŁA TAM BYĆ, ALE NIESTETY ZA DALEKO ...

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO , :) Trzymam kciuki abyś pojechała :) Też bardzo lubię Rihannę , ale w tym roku nie jestem przekonana co do jej ognisto czerwonej fryzury , podobno to peruka , więc lepiej by ją ściągnęła :) A Ty co o tym myślisz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki-mam nadzieję, że dam radę! ;)
    Żartujesz z ta peruką?! Fuj... :)
    No w tym roku to przegięła trochę-mnie osobiście też bardziej odpowiada "ciemny image" :)
    Ale jak znam życie to długo to nie potrwa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham prawie każdą muzykę, a kiedyś miałam mega fiola na jej punkcie ;) Mieszkasz w łodzi?

    OdpowiedzUsuń