sobota, 19 marca 2011

Lakierów los dalszy: WIBO vs ESSENCE

Na wstępie:
Dziękuję Wam wszystkim za BARDZO pomocne informacje, dotyczące "rycynowej kuracji" :)
Na pewno rozpocznę ją po weekendzie i postaram się zdać porządną relację z tego przeżycia ;D



Moja nowa pasja: malowanie paznokci-trwa! :D
Za namową Idalii (fajny blog, polecam: http://idaalia.blogspot.com/) postanowiłam zdradzić na chwilkę Wibo i skierowałam swe kroki ku szafie z lakierami Essence.
Zakupiłam lakier z serii Multi Dimension, w przecudownym kolorze (67 Just Shout!).


W związku z tym całym lakierowym zamieszaniem w moim życiu-pokusiłam się o małą analizę porównawczą :)

Opakowanie





Nazwa

Essence-Multi Dimension
Wibo-Express Growth
Kolor/Pigmentacja
Dostępne kolory są naprawdę piękne. Myślę, że przy pierwszym zakupie miałam ochotę zabrać ze sobą, co najmniej 10 różnych odcieni tego lakieru :)
Pigmentacja jest REWELACYJNA, wystarczy jedna warstwa żeby uzyskać „soczysty” wyraźny kolor.
Paleta kolorystyczna jest bardzo szeroka, co jest ogromnym plusem. Wybór naprawdę wielki. Duża ilość pięknych, modnych kolorków.
Pigmentacja bardzo dobra. Pomalowane jedną warstwą paznokcie wyglądają bardzo schludnie, ale efekt jest dość delikatny. Aby uzyskać „soczysty”, wyrazisty kolor potrzebujemy dwóch warstw.
Pędzelek
Moim zdaniem za gruby… Nie rozkłada się na paznokciu, przez co trzeba być dość uważnym, by nie obmalować sobie skórek dookoła całego paznokcia J
Bardzo dobrze wyprofilowany. Wygodny w użyciu. Ładnie rozkłada się na paznokciu. Nie rozczapirza się.
Łatwość użycia
Lakier dobrze się rozlewa po płytce. Raczej nie robi smug. Trzeba jedynie uważać by nie przyciskać zbyt mocno pędzelka.
REWELACJA. Konsystencja jest genialna. Lakier cudownie rozlewa się po paznokciu. W ogóle nie robi smug ani plam. Bardzo łatwy i wygodny w użyciu.
Wysychanie
Szybkie.
Bardzo szybkie.
Trwałość
Dobra (3 dni).
Bardzo dobra (4 dni).
Cena
ok. 7zł
ok. 5zł


Generalnie, polecam z czystym sumieniem, obydwie pozycje. Moim hitem pozostaje zdecydowanie Wibo (kocham!), ale Essence ma tak piękne i wyraziste kolory, że warto się na niego skusić (szczególnie, że jakość jest też bardzo dobra).
Zaznaczam jeszcze, że w przypadku Wibo jakość może się znacznie różnić, w zależności od kolorystyki. Wszystkie opisy zamieszczone przeze mnie w tabelce tyczą się lakierów, o gładkich, nieperłowych kolorach. Te z perłowym połyskiem, z refleksami, a już szczególnie te z brokatowymi drobinkami i innym napchanym do środka badziewiem, to już zupełnie inna bajka :)



Na koniec zapraszam Was jeszcze do wzięcia udziału w fajnym rozdaniu, w które i ja się bawię ;)

Rozdanie u Katarzyynki. Proste zasady i super nagrody :)
W ogóle polecam tego bloga :)


Zdjęcie nagrody:

Jak widać naprawdę warto! :)


Trzymajcie się Misiaki! :*
Kat

52 komentarze:

  1. świetne porównanie ;)
    kolor nowego lakieru przepiękny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. lakierom z wibo jestem wierna od czasów gimnazjum :D są rewelacyjne, zawsze znajdę jakiś kolor dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można powiedzieć że moją pasją też jest malowanie paznokci uwielbiam kolor czarny na paznokciu .!

    OdpowiedzUsuń
  4. a owszem ziaja fajna firma i niektóre ma dobre produkty.. jeden ich krem ostatnio mnie zapchał.. ale na ten żel złego słowa powiedzieć nie mogę tak samo jak na dwufazówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jeszcze zaden multidimension nie wpadl w lapki, ale jako lakieroholiczka, pewnie to nadrobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze radzi sobie z maskarą :) nie rozmazuje jej po całym oku ;>

    ooo..lubie lakiery WIBO! mam u siebie kilka (przeważnie te z serii: TRENDY LATA 2010 xDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry jest Carmex? nigdy nie stosowałam.. :)
    hmm, moge się Ciebie o cos zapytać?
    bo kiedys napisałaś ze przez zawod nie możesz nosić długich paznokci, dlatego z czystej ciekawości chciałam się dowiedziec czym się zajmujesz ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nareszcie recenzja :-) mam podobne odczucia co do Twoich Kat, ale nie zgodzę się co do pędzelka, moim zdaniem jest ok. Wydaje mi się, że problemem może być raczej gęstsza niż w Wibo konsystencja. Jest inna po prostu, ale za to rewelacyjnie kryje za pierwszym razem :-) Czekam na powiększenie kolekcji zarówno jednej jak i drugiej ;-)

    Pozdrawiam cieplutko!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj wybieram się po kosmetyczne mini zakupy to może skuszę się na ten lakier Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten essence ma powalający kolor;)))!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja i tak zawsze sobie obsmaruje skórki :D taka niezdara jestem ;P
    musze poszukac jakis lakierow essence :))

    OdpowiedzUsuń
  12. no bardzo fajne nagrody u katarzynki! ja zazwyczaj mam lakiery z wibo uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojaaaaaaaaaa! *,* I nie startowałaś w żadnych YCD albo coś? ;)
    A musiałaś jakieś specjalne szkoły pokończyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm...muszę zakupić i ten i ten, ale dopiero na lato. ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. `jaka ładna tabelka ;>
    no, no profesjonalnie ;>
    duzo tego ;> towarzyskie, hip-hop, breakdance, wszystkiego po trochu, a musiałam zrezygnowac, przez moje kolano. boli mie, nie moge przenosić ciężaru na nie, ani go za bardzo zginać, i to mi strasznie utrudniało tanczenie, nic mi nie wychodziło =.=

    OdpowiedzUsuń
  16. podobają mi się Twoje pomysły na notki xd .

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, jestem z Łodzi :) Torbę kupiłam na szafa.pl za 60zł, na allegro stoi po 70

    OdpowiedzUsuń
  18. szlag mnie z nim trafial, weszedl do 2 sklepow wybrac spodnie, aa nie bo on poszuka innych przez 3 godziny lazil. a ktore kupil te 2 pierwsze!!;< masakra!

    OdpowiedzUsuń
  19. obydwa w ślicznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tańczyć nie umiem ale za to potrafie malować i ogolnie to jestem uzdolniona bardziej manualnie :) tak mi się marzy pracować w reklamie, tzn tworzyć reklamy zeby ludzi wkurzać nimi haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam co chwilę grzywkę, kilka razy w roku sobie robię, zazwyczaj to efekt nudy, ale mi kosmicznie szybko rosną włosy (jednak nie w tydzień), więc po dwóch miesiącach już jej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tyle ze to nie jest tak łatwo sie tam dostac mimio ze nie trzeba skończyć specjalnych studiów w tym kierunku ;D podobno jakby elektryk w tej dziedzinie by był dobry to by go tez przyjeli xDD i teraz dylemat.. jakie studia wybrac (bo to juz za rok) ;> hah bede wszystko robiła zeby byc jak najdalej matematyki! ;D ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. na początku robię sobie pin-upowe upięcia u góry, bo nie lubię jak mam coś płasko na głowie, albo zwijam w taki uniesiony rulonik i przypinam wsuwką, albo plotę z niej warkoczyk który dołączam do włosów. Potem, kiedy jest już dłuższa noszę po prostu na bok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W klasie mam 27 osób, tylko głupie pajace nie poszły...:D i bardzo dobrze, bo trochę spokoju było:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mialam jeszcze lakieru z essence :D może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. choruję ostatnio na pomranczowy lakier z essie. ale nie umiem sie przemoc zeby wyrzucic na niego TYLE pieniedzy ;p

    http://zdrowienatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie z taką rezerwą podchodzę do Wibo, ale po Twoim, wyczerpującym opisie, chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jestem wielką zwolenniczką lakierów wibo. Uwielbiam te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  29. hehe Kat, staram się wygrzebywać :P ogólnie fajne mazidełko na lato, na plażę lub imprezy żeby rozświetlić ciało, ale na pewno nie do nawilżania. Dla mnie jest tym czego szukałam, pod ten sorbet maziam się najczęściej mleczkiem Nivei i to wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wibo też jestem zadowolona, essence nie miałam okazji wypróbować, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni:D A takie wyraziste kolory, teraz na wiosnę byłyby idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. a pokaż go na paznokciach hi:))) musi byc boski:))

    dzięki;)- odnosnie mojego zdjecia w profilu;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi jakoś Essence bardziej przypadł do gustu może nie pod względem jakości ale kolorystyki z wibo rzadko wpadnie mi coś w oko ;))


    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  33. `ciesze sie, ze u cb pogoda eż jest rewelacyjna ;>
    dzięki ;**

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam malować paznokcie! no może nie tyle malować co efekt końcowy!

    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam ten essence, tylko w innym kolorze i jestem nim zachwycona, problem w tym, że nie mam żadnego utwardzacza do paznokci i lakier szybko się niszczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. widzę,że firma essence ci przypadła do gustu :)
    Ja uwielbiam tą firmę !<3

    PZDR :*

    OdpowiedzUsuń
  37. ładne kolorki lakierów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. jejno ja tez najdalam sie przez weekend;(

    OdpowiedzUsuń
  39. już prawie taką mam ;D jutro pokażę co się zmieniło :)
    a taką prawdopodobnie w maju będę mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. oootak, moj chlopak pojechał na mistrzostwa nikt nie bd wpychał mi pizzy, po za tym nie bd go rowniez na naszej 2 rocznicy..;<

    OdpowiedzUsuń
  41. hmmmm, u mniee czcionka jest dosyć wyraźnaa, nie wiem dlaczego u innych tak jest :C

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo Ci dziękuję Kochana i na pewno się pochwalę :D

    OdpowiedzUsuń
  43. poszło 4-5 cm dzisiaj :D

    chłopak chciał mnie ubić :D bo mu już "całe włosy" prawie ścięłam.. a on zakochany był w długich :D

    długie mieć fajnie ale co jak cieniutkie i poniszczone..

    w krótkich nawet ja się lepiej czuję ;D od małego miałam taką długość "do brody" dopiero w gimn. zapuściłam długie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Kulturoznawstwo- stosunki etniczne i migracje międzynarodowe a prace wybrałam sobie bardziej z zakresu kulturoznawstwa;)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam 310, taki śmieszny kolor trochę :0 Ale to na stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. strasznie;o teraz tylko juzmistrzostwa mu zostaly a takto co weekend ma mecze,codziennie po 2 treingi.
    on strasznie we mnie wpycha jedzenie, topizze to slodycze, a jego mam to dopiero;O

    OdpowiedzUsuń
  47. zapraszam Cię do konkursu u http://idealna-kobieta.blogspot.com/
    napisz proszę że ja Ci go poleciłam ! to dla mnie ważne :***
    a wystarczy że dodasz tamtego bloga do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń