poniedziałek, 28 lutego 2011

YEAH!!! :)

Hej, hej!
Na wstępie muszę się pochwalić troszkę ;)
Wczoraj mój zespół zdobył wyróżnienie w Ogólnopolskim Turnieju Tańca "Drgania Przestrzeni" 2011! :)
Poziom był szokująco wysoki.
W naszej kategorii współzawodniczyło z nami 14 formacji z całej Polski. Naprawdę świetnych formacji (sama się nie spodziewałam aż taaaaakiego poziomu!).
Jury nagrodziło 6 zespołów (3 miejsca i 3 wyróżnienia). My zdobyliśmy jedno z wyróżnień, z którego to powodu jestem okropnie szczęśliwa!!! :D...było naprawdę bardzo ciężko...jak pomyślę ile świetnych formacji odjechało z niczym...
No taka dumna jestem...Huraaa! :D

Zdj. poniżej: Ja i mój zespół z członkami jury: 
m.in. Natalia Madejczyk (You Can Dance). 





A teraz mniej przyjemne sprawy...Od jutra zaczynam dietę ;/
Właśnie wcinam ciasto-muszę się z nim godnie pożegnać ;D
Na obiad muszą być domowej roboty frytki (kocham!) i jakieś dodatkowe pyszności-oj, muszę dobrze zaplanować dzisiejszy jadłospis ;P 
Nie chcę żeby ten dzień się kończył!!! :>
No nic dam radę-przygotowywałam się psychicznie cały tydzień :)
Od jutra trzymajcie kciuki! :)

23 komentarze:

  1. ha ha, ja też od jutra zbijam masę :))) trzymajmy się razem, nie zginiemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sukcesu i życzę wielu kolejnych !
    Nie przesadzaj z tą dietą, przecież jesteś szczupła ! Trzeba jeść co się lubi, byle z umiarem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak , gratuluję . ;)
    też od jutra zaczynam dietę . takze , mam nadzieję że mi sie uda . ; *
    pozdrawiam. zapraszam do mnie , nowa notka . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gratuluję! Czemu ostatnio każdy jest na diecie? No ja rozumiem, wakacje za pasem, trzeba się wcisnąć w bikini, ale ja nie wytrzymałabym bez ulubionych słodyczy:) Swoją drogą sama mam troszeczkę za duże uda... chyba pora zacząć ćwiczyć:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;)

    Pozdrawiam !
    +dodaje do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia z dietą, ja zaczynam co poniedziałek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to gratuluję i powodzenia ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!! Oj, ja to chyba w drugą stronę bym chciała z tą dietą ;) Uwierz mi bycie szczupłym nie jest az takie super ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. lakier jest dostepny w drogerii rossman ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ! :)
    Taaak wiem, że już w sumie nie długo wakacje...ale trzeba jeszcze duuuuuuużo się uczyć ! :) Pozdrawiam <333333

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo no to gratuluje! :*
    no z czego Ty chcesz się odchudzac kobitko?! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow brawo :) powodzenia ja też byłam ale kumpela zamówiła pizze nie mogłam wytrzymać i zjadłam :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-)
    http://lakergirl123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Jako ex-tancerka (:P) wiem, co to za uczucie ;)! Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  14. Congrats!
    At the moment my school's winning quite a lot of competitions too! :)

    xo
    F

    www.wearitwithflair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz czytam (z resztą już chyba trzeci raz) "Peony in Love" Lisy See. W Polskiej wersji to jest "Miłość Peonii". Tytuł brzmi naiwnie, ale książka jest magiczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję ;)

    bajecznie się nią maluje ;)
    tak szybko kresek nie robiłam jeszcze ;)
    i trzyma się też całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje!!:))) fajnie , zazdroszcze takiego talentu!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. cute blog!
    Follow me? I'd be very happy if you do!
    Thank you so much!
    www.cipollainspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje. a jaki taniec tańczysz ? ja kiedyś chodziłam do szkoły tańca disco. ogólniefajny blog i zajrzyj na mój. mam nadzieję że pomożesz w sondzie. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy blog z miłą chęcią się go czyta i wg. Oby tak dalej :) Pozdrawiam !
    I oczywiście Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń