poniedziałek, 21 lutego 2011

Akcja: Włosy

Nie wiem czemu (nagle) i nie wiem jak długo to potrwa, ale oto postanowiłam: zapuszczam włosy! :)
Ostatnio byłam fanką ciągłego podcinania i przeciwniczką zbyt długaśnych fryzur na swojej głowie, a tu nagle-bęc! ;D Zachciało mi się mieć znacznie dłuuuuższe niż posiadam...
W związku z powyższym, dzisiaj ostra akcja pod tytułem "Pielęgnacja" :)


Zdrowe, mocne włosy podobno rosną szybciej... więc do dzieła...!
Już ponad godzinę siedzę w masce do włosów (foto po lewej) i z ręcznikiem na głowie-wszystko zgodnie ze wskazówkami mojej fryzjerki (pierwszy raz się do nich stosuję-muszę do niej przedzwonić to się ucieszy! ;P)
No dobra-lecę kontynuować: "akcję-pielęgnację" ;D
Postaram się zaprezentować efekty :)







A to moje pozostałe "narzędzia pracy" ;)



 Trochę miszmasz, jak tak teraz na to patrzę ;)

7 komentarzy:

  1. Masz racje . ZDROWE NAJLEPSZE. jA TAKŻE UŻYWAM ODŻYWEK ;) Dziękuję za bardzo miły komentarz i na pewno dodam mój strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez zapuszczam, ale nie robie jakiś specjalnych pielęgnacji, a to pewnie źle;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja załuje , że w wakacje wycieniowałam włosy. ;) Teraz bym miała proste i mocen. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie ja też żałuję cieniowania najbardziej :/ teraz podobają mi się takie "równe" włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też obserwuję ;)
    nie wierzę! ja też niedawno postanowiłam zapuszczać włosy! Obyśmy obie wytrwały ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś maskę ? :)
    Hahah , witaj w klubie zapuszczania włosów , też zawsze podcinałam a teraz zapuszczam , marzą mi się takie bardzo długie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maskę kupiłam u fryzjera. W "moim" salonie fryzjerskim jest mega wybór kosmetyków tego typu (tę maskę poleciła mi fryzjerka), ale wiem, że można ją też dostać na allegro.
    Ja też chcę dłuuuugie...i to już! ;D

    OdpowiedzUsuń